Szkolimy Księgarzy na Targach Książki w Krakowie. Fotorelacja

Z nami Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, podczas których zorganizowaliśmy dwa bezpłatne szkolenia dla branży księgarskiej. Zobaczcie fotorelację z tych wydarzeń!
W trakcie Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie księgarze i księgarki z całej Polski wzięli udział w dwóch prelekcjach organizowanych w ramach cyklu Szkolimy-Księgarzy.pl. W czwartek 24 października rozmawialiśmy o najnowszych praktykach prowadzenia księgarni stacjonarnej dla dzieci i młodzieży. Dwugodzinne spotkanie poprowadzone przez Anitę Nogal (Good Books) dotyczyło m.in. tworzenia zróżnicowanej oferty literatury dziecięcej w księgarni stacjonarnej, organizowania i promowania wydarzeń literackich dla dzieci oraz budowania kontaktu z klientem (rodzicem, opiekunem) w księgarni stacjonarnej.
Szkolenie Księgarnia dla dzieci. Jak to się robi? zostało zorganizowane w ramach projektu “Z książką wyjdź na ludzi! Cykl szkoleń z animacji kultury dla polskiej branży księgarskiej” dofinansowany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury.

W piątek 25 października, drugiego dnia krakowskich targów książki, zaprosiliśmy księgarzy na kolejne szkolenie z cyklu Księgarnia 2.0. Podczas prelekcji #Booktagram. Jak promować księgarnię na Instagramie? Marcin Białecki (Good Books) przybliżył uczestnikom szkolenia najważniejsze zasady tworzenia kampanii promocyjnych księgarni na Instagramie. Rozmawialiśmy m.in. o pomysłach, inspiracjach i wzorcowych przykładach tworzenia treści reklamowych oraz o nowych narzędziach promocyjnych (takich jak Instastory, IGTV czy Instagram Direct). Szkolenie z budowania kanału księgarni na Instagramie zostało połączone z interaktywną częścią warsztatową, podczas której uczestnicy spotkania na żywo tworzyli własne treści do publikacji w mediach społecznościowych.
Szkolenie #Booktagram. Jak promować księgarnię na Instagramie? zostało organizowane w ramach projektu “Księgarnia 2.0. Cykl szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe polskiej branży księgarskiej” dofinansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury.