Brook Preloader

Materiały do pobrania

viral

E-book: Piotr Bucki, Viral

Książka Piotra Buckiego to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.

contentmarketingisocialmedia

E-book: Barbara Stawarz-García, Content marketing i social media

Nowe wydanie książki Barbary Stawarz-García przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

akademia-dobrego-ksiegarza

E-book: Akademia Dobrego Księgarza

Akademia Dobrego Księgarza to wspólna inicjatywa Fundacji Kukatko i Good Books. W poradniku, który jest efektem dwudniowych spotkań księgarzy we Wrocławiu, czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie, jak prowadzić niezależną księgarnię, żeby przetrwała na wolnym rynku. Do udziału w tworzeniu e-booka zostali zaproszeni księgarze z krajów grupy Wyszehradzkiej. Książka została wydana w ramach projektu 'Nowoczesne modele biznesowe oraz dobre praktyki w marketingu księgarń w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech' dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.